Televizní reklama

Ač se moderní technologie snaží inzerentům servírovat nové kanály na zlatém podnose se všemi možnými vychytávkami ohledně způsobu nákupu, cílení nebo analytiky, pravdou zůstává, že všechna ostatní média zatím stále za televizní reklamou hrají druhé housle.

Ano, nevýhodou televizní reklamy je rozhodně potřeba velkého rozpočtu – jednotky tisíc vám rozhodně na televizní kampaň stačit nebudou a aby byla vaše značka doopravdy vidět, bude to otázka spíše několika milionů. Ale s efektivním přístupem, který je nám tak vlastní, můžou stačit i nižší částky – začít můžeme například zvolením správného formátu.

Kromě klasických spotů a jejich různých časových délek totiž televizní stanice nabízí také sponzorování jednotlivých pořadů – při zvolení správné cílové skupiny a vytipování toho správného pořadu, který tato cílová skupina bude sledovat, ideální způsob, jak se do povědomí diváků dostat nebo se v něm udržet.

Další zajímavou možností je injektáž – jedná se vlastně o formu sponzoringu, tento vzkaz divákům se však neodehrává před nebo po přehrávání části pořadu, ale přímo v jeho průběhu, a to pouze na malé části obrazovky – typická je injektáž třeba pro sportovní události, kdy se během přenosů v rohu obrazovky objevují například vzkazy sázkových kanceláří.

Dalšími formáty může být třeba product placement (zakomponování produktu či značky přímo do pořadu nebo filmu – například když se hlavní postava napije z plechovky energetického nápoje, jehož logo je při tom velice zřetelně vidět) nebo teleshopping.

Pojďme do toho společně!

Naše realizace

Scroll to Top